Februari

Vilken roligt rubrik va?? Snacka om bloggtorka här. . 
Som vanligt var det längesedan vi skrev något, det beror dock på att vi har fullt upp. 
Vi håller fortfarande på med renovering utav hallen, det går sakta med säkert frammåt. Vi kommer troligtvis inte att lägga upp bilder medans utan ni får se sedan när allt är klart :D 
 
Sen har det dykt upp nya tankar i fru sjödins huvud. Har alltid sagt och tyckt att katter är bäst eftersom de sköter sig själva. Sedan är de så mysiga,iallafall vår underbara trio <3 . 
Nu har jag börjat fundera på en hund igen, skulle vara kul ändå. + att man kommer ut mer. 
Naturligtvis är det inte bara därför. Skaffar vi en så skulle jag kunna ha med mig den på jobbet vilket innebär att den aldrig behöver vara ensammen. 
Rasen vi fastnat för kommer jag inte att skriva, folk har PÅTOK för mycket fördommar mot rasen utav att vara speciellt insatt. Därför väntar jag ett tag till med att avslöja den. Hursomhelst så kommer det inte bli någon under 2013 iallafall. 
 
En annan tråkig nyhet är att vår Gurra har lämnat oss. Lördagen den 26/1-2013 så somnade han in. Han var mitt första egna husdjur. Jag fick ha honom i 8 år!! Vilket är väldigt länge för ett marsvin. Kroffe snickrade ihop en fin låda åt honom utav pärlspont. Han bäddades in i en handduk och fick med sig sin leksak och hö. Sedan begravde vi honom ute på baksidan under ett träd. Sov gott vännen! 
 
Ja, det var en liiten uppdatering från oss. 
Ha en fortsatt bra dag där ute!! 
/ Fru Sjödin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback