Nostalgitripp!

Kroffe rensade några hårddiskar och fann ett och annat! Tänkte nu att jag skulle dela med mig lite utav det minst sagt nostalgiska materialet..
Håll i er...
Denna bild är tagen i maj 2003


Här sitter jag i min gungstol i badrummet..


Här har vi söt-wilmis som förmodligen skulle härma mig.. <3


jag kan idag inte förstå hur jag kunde tycka att jag var tjock??? Jag jämnförde mig med alla andra så då ställer mig sig frågan hur jävla smal måste inte dom har varit då....


Philip & wilma i ombytta roller?


Tänk att detta var för 9 år sedan..

hade ju så fruktansvärt fina ögonbryn.. 2004


Såhär föreställer kroffe sig att vår dotter kommer att se ut!




Den här bilden är så jäkla skön!! Kolla på philip, hahaha!!
Denna är tagen 2004 på min konfirmation..



Här är jag emelie & emelie på "kändisjakt" och jag står brevid Sandra Dahlberg..


Jag & philip




verkade i allafall gilla att visa magen...


En bild på kroffe från 2005

Jag & kroffe nyår 2006

Nu har ni fått se tillräckligt! Hade några roliga bilder på andra personer med mig också men jag vill inte lägga upp något utav lov så det kanske kommer sedan ;)

Tycker ni att jag är lik mig??
Kroffe tycker att jag ser annorlunda ut för varje år..


Kommentarer
Postat av: Anonym

mammas sötaste finaste gulligaste lill anna

2012-03-14 @ 20:37:34
Postat av: Julia lundgren

Det är hemskt när man kolla på gamla bilder! Det är ju hemskt att man inte insåg då hur man såg ut tycker jag..:p

Men tiderna förändras iaf.. Haha

2012-03-14 @ 20:40:22
Postat av: Anna

Haha jag håller med dig julia, vafan gå runt utan ögonbryn i princip..?haha...

2012-03-14 @ 20:44:51
Postat av: Ståltungan

Haha shit vilka bilder. Helt otroligt.. fick lova att kolla in skolkatalogerna nu.. fan vad man såg ut alltså ;-P

2012-03-15 @ 14:12:52
URL: http://yohannna.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback