Fredag 16/3 2012


Det var en blåsig men solig och vacker vinterdag..


Trehörningsjö kyrka







<3

Som prästen sa så har du öppnat dörren till landet där rosor aldrig dör..
Det var en fin cermoni. Oerhört tung.

Jag ångrar nästan nu att vi inte spelade in när prästen sjöng låten, det var såå vackert. Han spelade akutstisk gitarr och sjöng - där rosor aldrig dör. Det var så naket och starkt på samma gång.

Jag hittade att klipp från änglagård.. tyvärr så kommer dom körandes på en motorcykel och det är det som låter.. men jag tänkte att ni skulle få höra vilken vacker låt det är.




Jag skrev 2006 ett arbete om samhällets utveckling och valde att interjua farmor för att få faktan..
Det var längesedan jag läste arbetet men jag ska sätta mig nu och göra det igen. Ta del utav farmors resa genom livet. Ett oerhört betydelsefullt arbete att ha kvar idag <3



Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag skrev likadant arbete om min mormor, som gick bort för 1.5 år sedan, håller med att det är väldigt fint att ha kvar nu :) kram!

2012-03-27 @ 18:23:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback