Rockabilly i leding

Igår var det rockabillyfest här i leding, med tanke på vad som hänt så tänkte jag först inte alls vara med. Jag tänkte att kroffe och grabbarna får kalasa själva. Men i sista stund så frågade kroffe om jag verkligen inte skulle med.. ? Jag svarade att jag tyckte inte det kännes bra att ha kul nu.. då sa han till mig att farmor vill nog helldre att jag ska ha kul och det stämmer nog faktiskt.. Så jag var med, än om inte lika på partyhumör som alla andra.
Vi fick fantastiskt god mat!!! sedan var vi ett trevligt gäng, och dans dans dans... jag älskar att dansa och tur för mig så kom André också! Även kallas danskungen och dansrobot från vårt bröllop! Vi har båda buggat med rockringen och tävlat i det så vi buggade på som bara det! Såå roligt :) Ja det var som sagt längesedan jag dansade så mycket.
Det var väldigt mycket folk 130 st hade köpt förköp.
Det var även roligt att få träffa fler som bor här i byn. Alla verkade veta vem jag var men jag visste knappt vem någon var!  Hoppas på att få lära känna fler lite mer! :)
Ikväll ska vi på årsmöte med ledings bygdegård.
Jag & älskling klar för rockabilly..

Kommentarer
Postat av: Fru Sjölund

Shit vad snygga ni är! Låter som en fantastisk kväll! Jag önskar jag kunde varit där!

2012-02-27 @ 05:53:19
URL: http://www.huggetbugget.bloggplatsen.se
Postat av: Therese Angerstig

Tack för senast! Det var super! :) Kul att det ordnas något på glesbygden och att de var så blandade åldrar.

2012-02-27 @ 17:38:53
Postat av: Fru Sjödin

Det kommer fler gånger, nu när jag är med i festkommitén ;) Tack själv therese!

2012-02-29 @ 09:49:37
URL: http://hemmahossjodin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men Gosse Tuuungt kort. Jävlarr vad snygga ni är. <3

2012-03-04 @ 16:49:59
URL: http://yohannna.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback